امروز میخواهیم درباره علت تغییر الگوریتم های گوگل صحبت کنیم. چه نیازی است که الگوریتم ها تغییر کنند؟ باید گفت که این تغییر الگوریتم ها ناشی از تغییر رفتار کاربران است.
هوش مصنوعی گوگل در قالب دو الگوریتم قدرتمند Rank Brain و Hummingbird پیاده سازی شده است. این الگوریتم ها وظیفه دارند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را بررسی کرده و متناسب با میزان رضایت آنها از نتایج جستجو، در مورد رتبه بندی بهتر و تغییر جایگاه سایت شما، تصمیم گیری کنند. این رتبه بندی بر روی بالا بردن رتبه سایت در گوگل تاثیر گذار بوده و بر اساس آن سایت جایگاه سایت شما را تعیین میکند. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یعنی افزایش بازدید و در نتیجه افزایش میزان فروش سایت شما.
رفتار کاربران هنگام جستجو، کیفیت محتوای شما را مشخص میکند.
گوگل، مسیر مشخصی را برای بررسی رفتار کاربران هنگام جستجو دنبال میکند. در این مسیر ابتدا کاربر عبارتی را جستجو کرده و لیست نتایج متناسب با آن را مشاهده میکند. در ادامه اینکه کدام نتیجه توسط کاربر انتخاب شده و چه مدت در آن سایت حضور خواهد داشت بررسی شده و اطلاعات جمع آوری شده برای جستجوهای بعدی مورد استفاده قرار میگیرد.
ما سعی میکنیم مسیر جستجوی کاربر تا رسیدن به نتیجه نهایی را به صورت کامل بررسی کرده و فعالیت های گوگل برای تحلیل این مسیر را شناسایی میکنیم. در نهایت به فاکتورهای تاثیرگذار بر هوش مصنوعی گوگل خواهیم رسید که به ما کمک میکند استراتژی خود را برای کسب جایگاه بهتر مشخص کنیم.

آموزش نوین سئو

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : گوگل ,الگوریتم ,تغییر ,سایت ,میکند ,مسیر ,رفتار کاربران ,کاربران هنگام ,رتبه بندی ,جایگاه سایت ,بررسی کرده ,رفتار کاربران هنگام ,کاربران هنگام جستجو
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تكصداي عشق Buddy دانلود فیلم جدید سریال تلویزیونی کامیون علمای شهرستان ساوه ضرایب فهرست بها hamedamiri مطلع عشق